• 0722730572
    0722730572 ברוכים הבאים לדיאגנוסטיכאן, אתר האבחונים הרפואיים של ישראל! אצלנו, הבריאות היא באמת לפני הכל!
  • אבחונים מכל הסוגים!
    אבחונים מכל הסוגים! אנו נספק לכם את שירות האבחון הרפואי המקיף והטוב ביותר. הבטיחו לעצמכם חיים ארוכים יותר!
  • הקדימו תרופה למחלה!
    הקדימו תרופה למחלה! זכרו תמיד כי הבריאות נמצאת בידיכם. אבחון רפואי איכותי יוכל לחסוך לכם המון סבל בעתיד!

התאמת טיפול אישי בתזונה באמצעות אבחון אירידיולוגי

התאמת טיפול אישי בתזונה באמצעות אבחון אירידיולוגי

בשני העשורים האחרונים כידוע יותר ויותר אנשים מבקשים לעבור טיפולים טבעיים ומעדיפים אותם על פני פנייה לטיפולים קונבנציונאליים. יש לכך סיבות רבות, בין היתר הן קשורות לעובדה שטיפולים טבעיים נתפסים הרבה פחות מסוכנים, יותר קשורים לאיזון של הגוף והנפש, ומתייחסים לבעיות שאנחנו חווים מבחינה פיזית בצורה אחרת מאשר טיפולים שנחשבים כשגרתיים.

אחת הדוגמאות לכך הוא טיפול אירידיולוגי. מדובר בטיפול ייחודי אשר יכול להתבצע באמצעות סקירה של גלגל העין והצבע שלו. המטפל בוחן את הגלגל, את המראה שלו, וכך הוא יכול לזהות מאילו בעיות אנחנו סובלים. הטענה אומרת שאם מתבוננים בגלגל העין, רואים תבניות שונות, צבעים, ותכונות שונות אשר מספרות לנו על מצבנו הרפואי.  יש לציין שחלק מהאבחון נעשים בכלים טבעיים וחלק נעשים באמצעות תוכנות ממוחשבות מתקדמות.

בין היתר מי שעובר אבחון אירידיולוגי הם ספורטאים אשר באמצעותו אפשר לזהות מאילו בעיות הם סובלים וכיצד ניתן לטפל בהם. דוגמא טובה לכך ואליה אנחנו גם נתייחס היא תזונה. אנחנו יכולים לראות הרבה מאוד אנשים ובפרט ספורטאים הולכים לאבחון אירידיולוגי במטרה להתאים לעצמם טיפול תזונתי, בין היתר בשביל לקבוע אילו תוספי מזון לספורטאים מומלץ להם לקחת.

כיצד מבצעים אבחון אירידיולוגי בשביל תזונה

הרעיון הוא מאוד פשוט, באמצעות אבחון אירידיולוגי אפשר לבחון את שרירי המעיים וכן את כמות הפסולת שנשארה במעיים, אפשר לבחון מצבים של כאבי בטן, ראש וכאבים אחרים שנובעים בין היתר בגלל צריכת תזונה לא נכונה. האבחון מאפשר לאבחן האם יש קשר בין השניים ובמידה וכן מותאם טיפול אישי למטופל.

במידה ומדובר בספורטאים, אז כמו שאמרנו הרבה פעמים מומלץ להיעזר בסוגים שונים של תוספי מזון לספורטאים במקום צריכה של מזון מסוגים שונים. במידה ויש צורך אז מלבד אותם תוספי מזון לספורטאים גם יוצרים עבורם תפריט ייחודי עם מגוון מאכלים נקיים וטבעיים, בין היתר מיצי ירקות ייעודים.

אפשרות אחרת להתאמת טיפול היא ניקוי רעלים במשך תקופה ארוכה. זה במקרה ומתברר שהכאבים נובעים כתוצאה מפסולת שיושבת במעיים. בשביל להוציא אותה החוצה יש לבצע ניקוי חריף של הגוף. הניקוי כולל דיאטה מיוחדת ממזון בעייתי.

אפשרות נוספת היא מעבר מצריכת מזון תעשייתי לצריכת מזון טבעי, דוגמת, ירקות ופירות, אצות, תבלינים ועוד. ברוב המקרים זו אגב ההמלצה של המטפלים, במטרה למנוע צריכת מזון תעשייתי שאיננו טוב, לא רק לספורטאים אלא בכלל. מדובר כידוע במזון שיש לו הרבה מאוד מרכיבים שעלולים לגרום בעיות שונות למערכות הגוף וניתן לראות את זה בכל אבחון אירידיולוגי.

אבחון אירידיולוגי מביא למעשה לאיזון פנימי אותו הגוף צריך וכן הוא מאפשר לנו לצרוך מזון בצורה בריאה ונכונה. זה נכון לגבי ספורטאים עם זה בצריכת מזון רגיל ועם זה בצריכת תוספי מזון לספורטאים, וזה נכון לגבי כל אחד אחר.