• 0722730572
    0722730572 ברוכים הבאים לדיאגנוסטיכאן, אתר האבחונים הרפואיים של ישראל! אצלנו, הבריאות היא באמת לפני הכל!
  • אבחונים מכל הסוגים!
    אבחונים מכל הסוגים! אנו נספק לכם את שירות האבחון הרפואי המקיף והטוב ביותר. הבטיחו לעצמכם חיים ארוכים יותר!
  • הקדימו תרופה למחלה!
    הקדימו תרופה למחלה! זכרו תמיד כי הבריאות נמצאת בידיכם. אבחון רפואי איכותי יוכל לחסוך לכם המון סבל בעתיד!

האם כל מוהל רפואי "חותך אותו דבר"?

בימינו המבחר גדול.. לכל מוצר ולכל שירות יש מקרו ויש חיקוי, אורגינל או משהו דומה יותר זול.. גם בתחום ברית המילה.. עומדים בפני ההורים כמה אופציות.. מוהל רבני, מוהל רגיל, מוהל רופא, מוהל כירורגי, רופא מנתח לב, עיניים, פה ולסת ומה לא.. יש לזכור כי ברית מילה היא פעולה פשוטה מאין כמוה, בתנאי אחד.. 

 

שהמבצע התמחה בענף הזה.. אחרת, אין מסובכת ממנה.. נניח שאתם צריכים לעשות בדיקת דם ואתם בהיסטריה.. אתם מגיעים למיון.. נגשת אליכם אחות ואתם מבקשים פרופסור.. מנהל בית החולים.. כעת חישבו, מי יעשה את בדיקת הדם במהירות, ללא כאב מיותר, וביעילות ? הפרופסור מנהל בית החולים או האחות ? ברור שהאחות.. למה ? כי מנהל ביה"ח חותם על צ'יקים ומסמכים כל היום, מגייס תרומות עוסק בניהול ואילו האחות עושה זאת עשרים שנה כל יום כל היום.. אבל "הפחד" משתק ומשבש את שיקול הדעת. ובכלל, כל מקום שיש מלחמה בין שכל לפחד.. הפחד מנצח.. כעת לעניין, רופא למד רפואה כדי לעסוק ברפואה.. לא כדי להיות קוסמטיקאית או פדיקוריסטית, לא כדי לעשות בדיקת דם, ליילד או למול.. את זה יודעים לעשות המוהלים הכי טוב שיש. גם השוני בשיטה מדבר בעד עצמו.. בעוד אצלי ברית לוקחת 3 שניות, אצל רופא היא אורכת כעשר דקות.. 

 

ממש ניתוח עם זריקות, לעיתים תפרים ואלוהים יודע מה עוד. עוד אציין הזריקה מכאיבה ומסוכנת, החומר עלול להיות חומר שיש לו תופעות לוואי. לא חבל לסכן את חיי הילד בגלל הפחדים של ההורים.. בשיטה שלי יש בעצם שילוב של הלכה ורפואה, מסורת וטכנולוגיה, כך אין כאב, אין דם, אין חבישה ואין סכנות. הדיוק להפליא, התינוק רגוע וההורים מאושרים.. תוכלו לראות בקישור לערוץ היוטיוב שלי את השיטה ומה אומרים עלי